8 Aralık 2013 Pazar

Gitmek kalıcı(y)MIŞ.

Nedir kalıcı olan? Aşk mı? Yoksa gitmek mi? Bence gitmek,hemde sessizce. Açıklama bile yapmadan,karşındakini kırarak. Seviyoruz. Evet. Hepimiz seviyoruz aslında birilerini.Bırakmıyacak,onsuz yapamıyacak derece çok seviyoruz bazılarını.Peki ya onlar ne yapıyorlar? Ne yapıyorlar biliyor musunuz? Sizi sadece kullanıyorlar,hemde sevginizle.Sevginizle kendi egolarını tatmin ediyorlar.Ama bilmiyorlar ki,sadece siz seviyorsunuz onu öyle tutkulu.Her zaman çok sevdim,belki bende sevildim.Fakat hep terk edilen ben oldum.Nedenleri bana göre her zaman basitti.Ya sıkılıyorlardı ya da artık sevmiyorlardı.Sonuç olarak gittiler işte,arkalarına bile bakmadan.Ayaklarını,götlerine vura vura def oldular hayatımdan.Ama 1-2 ay sonra tekrar geldiler. Bu seferde ben def ettim onları.Ama bi süre sonra anladım ki aşk değil,gitmek kalıcı. Gitmek basit bir şey çünkü. Basit insanlarda aşkı değilde gitmeyi tercih ediyorlar.Çünkü aşk,sevmek göt ister.Bırakın gitmek istiyorsa,gitsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder