4 Aralık 2013 Çarşamba

Karşılıksız bazı durumlar..

Yazmak.. Sanırım en güzel şey bu. Canın sıkkınken sadece yazacaksın ya da sinirliyken. Yoksa kafayı yiyorsun. Yazacaksın ve rahatlıyacaksın. Ve ben yine yazıyorum..

Seviyoruz,hemde çok. Karşılık beklemeden.Sevip sevmememesine aldırmadan. Bilemiyorum,bu ne kadar doğru.Öyle bi aşık oldum ki. Onsuz yapamıyorum dersiniz ya,aynen öyle.Ama bunun bi başka yönünü düşünmek gerekirse.O umursamıyor bile.O bensiz yapabiliyor da denilebilir. Peki bu sevgiyi değiştiriyor mu? Tabi ki hayır. Aşk bu değil ki. Benim bakış açım en azından bu değil. Seviyorsan eğer soğusan bile yeniden aşık olacaksın. En azından ben böyle düşünüyorum.Karşılıksız aşk...Dayanılması güç olan şey budur. Sen seviyorsun,önemsiyorsun,kıskanıyorsun hemde çok.Ama o bunları hissetmiyor,kıskanmıyor ve hatta seni önemsemiyor. Bir ilişkide çabalayan olmak yorucu bir şey.Sadece sen seviyorsun,sen çabalıyorsun. O da seviyor evet. Ama yansıtamıyor.Bi kızın tek isteği İLGİ'dir. Ve bunu ona vermek çok zor değildir. Gününün 24 saatini ona harcamıyacaksın tabi ki. Ama 10 dakika da olmayacak. Ona günün 1 saatini ayırsan,mesaj atsan. Bunlar olması zor olan şeyler değil. Ama "ben onun bana 25 saatini ayırmasını istiyorum" dersen. Net! kaybedersin.Her zaman kendini önemse. Karşındaki sevgilin,aşık olduğun adam olsa bile. Sonuç olarak hepimizin hayalindeki aşk ; beni önemsesin,sürekli benimle ilgilensin,benden başka kadın olmasın hayatında,dini imanı ben olayım,benden başka kıza  bakmasın,bana ait olsun gibi gibi..  Peki ya erkeklerin hayali nedir ? Benden uzak dursun,ne yaparsa yapsın. Falan mı ? Bilinmesi güç. Ama seviyorsanız vazgeçmeyin,kalbinizde bi yerdeyse ve aslında o,o kalbe sahipse elinizden geleni yapın.Ama eğer ki hayatında önemli bir yer kaplayıp,seni terk ederse sadece bunları düşünmeni tavsiye ederim. "Sen özelsin. Bunu hisset ve düşün. Hayat üzülmek için çok kısa". Ama tabi bunlar benim için geçerli değil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder