8 Aralık 2013 Pazar

Sevmek. Çok sevmek

Kim güvenilir bu hayatta? En çok güvendiklerimiz,canımızı verecek kadar çok sevdiğimiz insanlar bile gidiyormuş.Bugün bunu anladım.Kim kalıcı?Kim sonsuz seviyor?Kim dürüst? Hiçbirimiz. Ben ve sen olmadan hayatımıza "BİZ" olarak devam edelim diyen,peşimden koşan sen. Fakat terk eden yine sen. Neler oluyor? Dünya,bugün tersine dönüyor olmalı. Şaka olmalı bunlar.Ben bi rüyadayım ve uyandırılmayı bekliyorum.Herşeye rağmen ikimizde sevdik demeyi çok isterdim.Ama diyemiyorum.Sen sevmedin çünkü. Sen zaman geçirdin sadece.Çünkü aşk senin için basit bir şey.Sevmek,aşık olmak bambaşka şeyler senin için.Sen kendini bile sevmeyen aptalın tekisin.Evet APTALSIN! Seni benden önce böyle sevmemişler,bu da sana ağır geldi.Ama seni asla kimse bir daha böyle sevmeyecek ve sen üzüleceksin. Tek dileğimde bu zaten.Birisini sevip,üzülen senin olman. O zaman beni anlarsın. Ama bu sefer sen kaybettin.Üzgünüm.Hemde çok.Ya da vazgeçtim. Üzülen sen ol.Hemde çok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder