3 Nisan 2014 Perşembe

Yazabiliyorum sadece..

Allah kahretsin ki aklına geliyor bazen.Ortada hiç bir neden yokken özlüyorsun.Unutamamışsın işte,bu duygu karşısında umursamaz olamıyorsun.Anlıyorsun ki bu gecede sabah olmaz.Hayat aşktan ibaret.Desem ki sana "özlüyorum" diye,"sen bilirsin" demenden korkuyorum. Bir zamanlar "seni bir gün görmedim çok özledim." derdin.Ne fark var? Ne değişti? Duygular mı? Hani gerçekten seviyordun sen,yalan mıydı hepsi? Biz bir bütündük seninle,sen gittin ben yarım kaldım. Keşke hoşçakalmasaydın da,yanımda kalsaydın.Ben sana aitim. Sen beni ellerinle başkasına ait ettin. Hani hiç bırakmıyacaktın? O bana aşkla bakan gözlerini  fazla üzerime alınmışım herhalde.Veya sen güzel rol oynamışsın.Merak etmiyorsun hiç beni.Merak et sevgilim. Merak et.Hiç iyi değilim. Her günüm acıyla geçiyor.Yavaş yavaş kayboluyorum.Etrafımda o kadar insan varken çok yalnız hissediyorum kendimi.Tüm bunların sorumlusu sensin.Sen çok farklıydın.Bazı şeylerin zamanı var,başlarda anlamıyorsun kaybettiğini.Daha sonraları karşına boktan,sıradan insanlar çıkınca senin farklı olduğunu anlıyorum.Seni çok arıyorum.Yoldan geçen her erkekte senden birşeyler arıyorum.Nerede adın geçse,kulağım  oraya kesiliyor.Keşke çok sevdiğimde,çok benim olsan.Bakma bana hoşçakal dedim,o kelimenin iyice içine girip bak bir kim isterse sevdiğinin bir başkasıyla mutlu olmasını? Seninle kurduğum hayali bir başkasıyla yaşamak istemediğimden bu seni beklemelerim. Gel hadi,gel. Daha fazla acıtma canımı. "Gelmem,ben böyle mutluyum,sen git unut beni" diyorsun,küfret istersen? Kovsan ne yazar ki? Aşık olan vazgeçmezmiş. Birde bana git mi diyorsun? Ne sandın aşkı sen çocuk? Hiç gittiler mi senden? Off diyerek herneyse boşver diyebildin mi? Hayatında o kadar kişi varken,birine takılıp kaldın mı? Gitmekmiş.. Sen ne bilirsin gitmeyi çocuk? Oyun sandın herhalde. Sen beni ne sandın? Hadi geç git. Ya da sen kal.Sen bilmezsin. Bana bırak sadece izle. Gitmek nedir,özlemek nedir öğren. Sevmek sana fazla gelir çocuk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder